Followers

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 16 September 2009

yea..yea..cuti lagi...



hahahaha...aku rasa macam baru je pas cuti seminggu hari tu...pastu minggu nie dah last keje and dpt cuti seminggu lagi..gumbiranyer rasa d hati hakhakhak...bila time cuti camni rasa seronok giler jadi cikgu nie hakhakhak

tapi cuti nie nak g mane ek....?????otak aku dah blank ar..nak dok kat kg???emmm..mesti lembu tu balik..malas ar aku....padahal aku rasa cuti nie masa yang sesuai aku tgk kebun aku yang lam proses ditebas oleh kazen2 aku....peninggggggg arrrrrggghhhhh....

nak g rumah abang aku kat selangor?????rasa serik plak pas nak kena himpit ngan lori kat highway hari tu....area kuala selangor-sg besar tu blh tahan gak jammed....malas tol aku lau kete bederet2 nie....

emmm...xyah pk ar..wat sakit pale jek...senang citer,cuti nant bila aku rasa nak g mane2 aku terus start enjin and pecut jek g mane2 hakhakhak...bagusssss.........

0 000 yang rajin menaip:

Catat Ulasan

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

 

Key-Sah Are-Ku Ke??? Template by Ipietoon Cute Blog Design