Followers

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 28 September 2009

Trip To Bukit Bertangga Waterfall...

Perjalanan dr kg ke air terjun dlm 20minit naik kete dgn kelajuan 80km/jam(biar lambat asalkan selamat). Mula2 nak mandi kat bawah jek,tp bl tgk,air x best,kitaorg pun naik ke atas. Nak sampai kat air terjun tu punya la penat. Mana x penat,dh lama x mendaki bukit tinggi dan curam. Buang daki badan selalu ar hikhikhik.. memang penat giler ar nak sampai kat air terjun yg pertama tu. Tp aku tabik ar ngan semangat abang aku. Walaupun tercungap2 n nak ‘krem’ kaki,abg aku tetap teruskan perjalanan.lama berjalan,akhirnya sampai gak kat air terjun tu..memang cantik ar Cuma tempat untuk mandi tu agak kecil sedikit.


Tapi sebelum mandi,kena tempuhi halangan lagi..kena lalu kwsn batu yang curam dan licin..mmg adventure ar..
Dah lepas kwsn adventure,ape lagi,mandi ar..yahoooo...jom mandi...
Dlm kul 3 ptg kita org pun bergerak turun nak lik..terpaksa balik awal sebab kazen aku ader kelas. Masa lik tu rasa ok ckit ar..sebab menurun agaknya,jd xder ar penat sgt..sampai jek kat bawah,tukar pakaian pastu balik. Abang aku dh ‘krem’ dah kaki dia.. x larat nak drive. Abang aku suruh aku drive..dlm hati aku, “bia betul ndut nie. Selama nie aku nak bw langsung dia x bagi”. Abg aku ckp dia bg ‘can’ aku bawa pdhal aku tau,kaki abg aku dh ‘krem’. Aku pe lagi... yahoooo... akhirnya dpt gak aku drive 4x4 kesayangan abg aku...
Tu la percutian yg best.. g mandi air terjun beramai2 ngan sepupu sepapat aku...sepupu sepapat aku kebanyakannye lelaki. Cuma aku,adik aku,ngan internet bergerak jek yg pompuan..sebab tu xtvt yg sesuai xtvt yg adventure. Shoping2 mmg x pat ar....jimat duit hehehe...

0 000 yang rajin menaip:

Catat Ulasan

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

 

Key-Sah Are-Ku Ke??? Template by Ipietoon Cute Blog Design