elo my frenz..

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 21 Ogos 2009

CUTI SEKOLAH DATANG LAGI.....

seronoknyer bila time cuti sekolah....nie la masanyer untuk aku ukur tilam lama2 hehehe dapat bangun lambat,dapat main ngan anak buah aku,jalan2 ngan sepupu aku dan banyak lagi.....tapi sebelum cuti,kena ar bagi bebudak nie kerja sekolah..lau tak nanti mula la bebudak nie x ingat nak bukak buku...

lik nie nanti nak gie labis gie pasang bumper depan ngan skirt blkg kete sorong aku hikhikhik pasni boleh le aku tayang kat arie(abang ngah aku) kete aku yg makin ganaz tu hehehe tp,seganaz2 dan secanti2 kete aku tetap gak tak pat lawan kete dia..kete dia lagi power...xpe2,aku modified slow2 dulu..nant lama2 cantik la kete tue...tungguuuuuu....

time cuti nant nak watpe ek????jadual dah ader dah kat sebelah tu....emmm walau banyak berjalan jangan lupe siapkan fail TKRS ngan fail bola jaring...naik sekolah nanti GPK koko nak tengok...huhuhuhu....

cuti nie la masa yang sesuai aku nak gi tengok kebun...belum pernah lagi aku jejakkan kaki kat kebun tue....entah camner keadaanya pun aku x tau...bapak aku cakap aku kena tambah lagi benih getah tu...nanti ar,cuti nie baru aku g tengok....

hari isnin plak dah nak lik segamat semula sebab hari selasa tu aku ader PTK kat SMK Labis..tapi xpe,aku tinggal 1 paper je lagi....rilex....

Selasa, 18 Ogos 2009

pagi yang "coooooLLLLL"

selamat pagi sume......pagi nie cuacanya dingin,aman,damai dan best lau tido.....nak bangun pagi td punya la liatnya....sejuk jek...sedap lau terus tarik selimut n sambung tido...tapi,xleh la camtu kan...pagi nie kena ar bangun pagi n keje...tunaikan tanggungjawab....



tengok ar suasana pagi tadi...yang berkabus dan sejuk sekali...boleh nampak lg kabus tu berarak lembut..hehehe...rasa macam kat cameron highland da.....

aku sampai kat sekolah pagi tadi lam area kul 6.57 pagi...lebih kurang camtu ar...korang nak tahu,aku sampai2 tu bebudak sekolah aku dah mula beratur kat tapak perhimpunan...awal giler...padahal perhimpunan harian hari Isnin-Khamis bermula pukul 7.00 pagi...selalunya bebudak nie dah mula berkumpul situ dari jam 6.45 pagi lagi...pehhh....memang bersemangat betul bebudak sekolah aku nie....bagus betul....nie la ciri2 murid yg berjaya hakhakhak


tahniah ar buat bebudak nie sume....

Isnin, 3 Ogos 2009

suasana kampung ku......

hari tu aku lik kampung(tiap minggu aku lik hehehe) sempat gak aku snap2 gambar...korang sume mesti tak penah tgk lg kan...cni aku cume nak tunjuk gambo jalan,jeti ngan sungai jek..rumah2 xder ar...tue sume kena mintak izin plak kan nak ambik gambar rumah dorang...

nie ar jalan masuk ke kampung aku...jalan dah tar dah...cume berlubang2 ckit..biasa ar tue..


nie plak jeti kampung aku....sekarang nie musim kemarau,tue yg nampak tiang bawah sekali.selalu tue x pnah nampak pun...
nie plak rakit bobong Jut(pakcik aku)...nie la tempat kitaorg mandi time xder air paip...
nie la sungai kampung yang semakin tercemar disebabkan kilang yang tak bertanggungjawab..bukan kilang tapi pemilik kilang tue....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...