elo my frenz..

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 28 Mac 2012

~ ^_^ ~


Isnin, 26 Mac 2012

~♥♥♥ 17 tahun, 2 bulan, 3 minggu n 4 hari ♥♥♥~

apakah?????

ha...tu la dia...hubungan persahabatan yang terjalin antara saya ngan seorang sahabat saya...

~♥♥♥17 tahun, 2 bulan, 3 minggu n 4 hari♥♥♥~
lama giler kan....

nama kawan saya Darmawati...kami mula berkawan masa saya di sekolah rendah lagi..masa tu kami baru darjah 6 belajar di Sekolah Toh Tandewa Sakti, Tapah Perak...dia mula masuk skolah tu ms darjah 6..walaupun kelas kami tak sama tapi kami tetap berkawan baik..kami tinggal pon kat tempat yang sama iaitu di Kem Bn 3 PGA, Bidor(tp ms tu dikenali kem Bn 3 PPH) sebab ayah kami sama2 polis hutan(ms tu la)...cuma rumah jauh ckit la sbb sy dok berek sarjan, dia dok C kompeni...tiap petang saya akan ke rumah darma untuk bermain..macam2 permainan kitaorg main ms kecik2 dulu..main getah, main rondes, main bola jaring n mcm2 lg la...so, x pelik la nape saya leh wakil sekolah,wakil maktab samp kebangsaan lam bola jaring bab dr kecik mmg slalu main bola jaring heheheh


tapi kami terpisah sebab saya terpaksa mengikut ayah saya berpindah ke pahang..ayah saya mohon pencen awal sbb tu pindah..ingtkan dah xkan jump la ngan dorg...tp sib baik la ader FACEBOOK...facebook la yang menemukan kami semula...rasa seronok sgt2 bila dapat cari semula kawan2 sepermainan ms di perak dl...sampai sekarang kami masih lagi berhubung melalui facebook n handset...

tak sangka kan...lama gak hubungan persahabatan kita nie...thanx darma..cyunk kamoo....


Selasa, 20 Mac 2012

Khamis, 15 Mac 2012

~Derma DaRah~


masa cuti sekolah nie sempat jugak la saya berbakti untuk mereka yang memerlukan iaitu menderma darah..kebetulan ms tu sy g anta mak sy g appointment ngan doktor kat HosHas Temerloh..ms lalu kat Lobi tu sy nampak ader kempen derma darah..sy pun join la skali..sebelum nie sy dah pnah dh derma darah...nie dh kali ke 4 sy derma darah..

pertama - MPTAA Lipis( ms bgelar guru pelatih)
kedua - Hospital Segamat (sj2 je g derma)
ketiga - Hospital Segamat (program hari guru)
keempat - HosHas Temerloh (sesaje g derma sbb tgk ader kempen)

sebenarnya bagus sgt mnderma darah nie tau...dapat proses darah baru lam badan kiter..yg paling penting dengan darah kita tu la kita dapat menyelamatkan nyawa ramai orang...jom la derma darah ramai2...bukan sakit pon...best tau....g derma darah ek...

peace....^_^

Selasa, 13 Mac 2012

~Saya BeNCi Kamu~

yapppp...
SAYA BENCI KAMU

nak tau kenapa????

sebab kamu suker cakap besar..mcm bagus jek...pdhal hampeh...macam tau sume benda tp sbnarnyer "zero"..belagak je lebih..suka sgt cakap besar..suker nipu lg tu..lau bdk tadika tu bleh la ko tipu...ini,ngan org besar2 n org tua2 pon ko nak tipu gak..citer bukan main gempak lagi tp hampeh....1 benda pon tarak...suker cakap besar, wat malu aku jek...

kamoo tipu konon2 sbb fmly..pdhal kamoo yg pndai2 wat cerita...mentang2 la aku nie jenis dgr ckp fmly aku(ckit hikhihkik) suke aty ko jek nak wat story mory yg mngarut tu ye..aku nie ingtkan btl2 la,tp tu la bak kata pepatah "sepandai2 tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jugak".."bangkai gajah xkan dpt ditutup dengan sehelai daun pisang ok...nsb baik dh tau awal x berapa awal sgt la tp awal la jugak...hangin betol..ape??ko ingt aku nie ape???suke2 aty ko jek nk wat story mory cmtu...

aku x suke ko sebab ko mcm nak menunjuk2 yang ko nie byk duit..ye..aku tau ko banyak duit..tp sori la,aku tak hadap la ngan duit ko tu...aku sendiri ader duit aku..xyah nak minta ngan ko...xyah nak tayang2 sgt duit ko tu...aku x mo pon...ko ingt aku nie mata duitan ke??sori k...aku x berminat ngan duit2 ko tu..ko g je la bg kat org yg memerlukan..aku x hingin....

so, skrg nie masanyer untuk saya cakap

SELAMAT TINGGAL...KO G LA TIPU ORANG LAIN..KO NAK CAKAP BESAR G JE LA CAKAP BESAR NGAN ORANG LAIN...AKU TAK BERMINAT...
GOODBYE....


Khamis, 8 Mac 2012

Rabu, 7 Mac 2012

~mY peberet cartooN~


Who live in the pineapple under the sea????

SPONGEBOB SQUAREPANTS.....

saya memang minat sgt tgk citer nie...ader kat cenel 119 ngan 612..walaupun citer nie kdang2 mmg ulang citer yang sama jek, tapi sy tetap layan gak..paling bez kat cenel 612..sehari ader 3x citer neyh..lau xder gangguan, mmg sy akn layan sehari 3x...hahahahahaha 

ayat2 spupu biler msuk umah :
"ha,nie lau citer katon neyh xder lain la nie, watie la nie ader kat umah"

hahahahahahaha...tau aje dorg..lau adik sy yg gurlz tu sbuk ngan KPOP jek xpun citer dr seberang..lau bapak sy lg best,layan cenel 111 citer Arab..mcm bapak fhm jek hahahahaha 

Selasa, 6 Mac 2012

~JaNgaN~



·٠•● Jangan Mencintai Seseorang Setinggi Langit Kerana Langit Boleh Runtuh.. Jangan Mencintai Seseorang Sedalam Lautan Kerana Lautan Boleh Surut.. Jangan Mencintai Seseorang Sebesar Dunia Kerana Dunia Boleh Hancur… Cukuplah Mencintai Seseorang Sehujung Kuku, Walau Kecil, Walau Selalu Dipotong, Ia Akan Selalu Tumbuh... ●•٠·

Ahad, 4 Mac 2012

~PergiMu TiaDa GaNti~

hari nie,genap la seminggu pemergian nenek yang tercinta...
pada 26 Feb 2012 jam 1455 nenek(wek-dlm bhs semelai) meninggalkan kami semua...
memang la cedeyh bab saya mmg rapat ngan wek...sy mmg suka bgurau ngan wek...semoga wek aman di alam sane...
kadang2 key terasak nya mcm wek dak jak hak dol k..hon pa,ms wek nyih k nah wek poot hak dol yek end...tah k chek terasa bilak wek dak2.wek yea rabun,jadik len tihon2 kenak chek yek pimpin..yok mengkak loch ki biasak k dak payah ma pimpin pon dakpak me penting terang..tah k wek poot hak dol yek end la senang len tet tandas..yok kdang2 k chiek nya mengkak yea jengok tv tgh2 petom wek len tet tandas,ki ye' hak tv key dak cahaya,ki loh tet hale tv wer hehehehe memang erei kenangan rom wek yea..yek sayang wek....yok dakpak chek,tuhan lebih syg wek lg...semoga wek aman hek kheh...

adik ngan nenek

g jemput nenek dr umah nenek sblh umah(umah jiran)

nenek ngan cicitnyer(anak buah g ambik nenek dr umah busu)
 


Khamis, 1 Mac 2012

~jadual interaksi terbaharu PPG 2012~

elo..elo...
ader perubahan pada jadual PPG semester nie...perubahan pada tutorial 4 dan 5..
sila rujuk jadual di bawah neyh...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...