elo my frenz..

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 11 Mei 2011

~BeRakit~

hola...ha,ptg td saya g tgk org berakit..ala xtvt berakit yg tgh on skrg nie..menyusuri sungai PaHang..yang sy tengok petang td dorg mula berakit dr Jerantut-Kuala Krau..saya cume tgk dr atas jambatan Jengka je la..x tgk kat bawah pown..so gmbar2 yg saya ambik pun agak2 kabur..biasa la,ambik gune hnset jek..hset Nokia 3310 plak tu(ader kmera ke??hikhikhik) nie la hasil2 gmbar yg sy ambik td..enjoy ek..lau x nampak,bt2 la nampak hehehehe..

 Masa mula saya sampai tadi sy nampak ader la lam 6 buah rakit..

 iNGatkan rakit nie besar rupe2nyer dorg bpaut pd bot..mungkin dh x larat nk kayuh kot..ciann..jauh tu..mmg penat..

 wah...mmg cantik pemandangan d sungai pahang hari nie sbb leh tgk rakit yang banyak hikhikhik

 mest kepenatan dah dorg nie..tp xpe..tak jauh dah..2km sampai la kat perhentian seterusnye..Kuala Krau..

dari jambatan nie la saya tgk org berakit tu..sy panggil jambatan jengka jek...tapi hr tu ader kwn tu cakap nama jambatan nie Jambatan Sultan Hj Ahmad Shah..
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...