elo my frenz..

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 23 Mei 2011

~JatuH ciNta deNGanmu~


SejaK pertama kali aku melihatmu..hatiku mula terpaut..renungan matamu menggoncang jiwaku(perrhhh ayat..tak boleh blah..ape pown tak boleh hakhakhak)...hampir setiap hari isnin pukul 9.00 malam saya akan terpacak kat depan tv utk menonton citer drama JUVANA kat tv3...best giler layan citer nie..rugi la lau korang tak tengok..memang la ader setengah orang akan bkata bahawa citer nie blh mengundang kes buli di sekolah..tapi kita tak boleh tgk dr segi negatif jek..kita kena tengok dr pandangan positif plak..bagi budak yg terasa teringin nak buat perkara jahat 2,baik pk berkali2..sanggup ke korang dihantar ke sekolah macam tu???mesti tak sanggup kan..ape2 pun saya memang dah jatuh cinta dengan citer nie..memang terbaeeekkkk...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...