elo my frenz..

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 6 Mei 2011

~MaKin BoRos~


adoyaiiii..makin boros plak sy skrg nie..lau dulu ms dok kat johor,sy blh lg simpan duit tp skrg,dh tak boleh dh...agak2 nape ek sy dh x pat nk simpan duit??ermmmm..mungkin nie adlh antara sbb2 nyer....
  • slalu sgt lik kg..tiap mgu balik..cuti sehari pun balik kg gak...sbb boros sbb myak kete la..ape lagi kan...
  • bandar jauh sangat..lau dok Johor dl nk g bndar dkat je..20 minit dh samp..tp kat cni nk g bndar lbh kurg 45min..dh la byk trfic light plak tu..tu yg menyebabkan penggunaan minyak kete saya makin bertambah..
  • makan minum yg mahal...lau dl jimat ckit bab murah..kat cni,mahal nyer...srpn pg pown dh leh mncecah 4-5 hinggit..lau dl sy srpn pg cume 1-2 hinggit jek..bganda2 tu..hukhukhuk..
  • kuat sgt berbelanja benda yg bukan2..kdang2 sy rs benda tu x penting pown tp lau dh benda tu comel n menarik aty sy,tu yg sy beli..rugi2..hehehehe..tp skrg rsnyer dh kurg ckit kot..cume skrg sy byk bhabis dgn mbeli brgn AVON..sy nie mmg xleh tgk katalog..bl dh tgk mest nk beli..hikhikhik 
  • slalu sgt kuar bandar..bl kuar ngan adk sy c Nieza Yunda tu lagi la..mmg giler membeli benda yg bkn2...tp kdg2 benda yg blh dihadam gak..hehehe..mcm minggu lepas kuar bjalan2 masuk kedai tu la kedai nie la...benda x penting pown nk beli..beli anting2(pdhal ktorg nie bkn suka pakai anting2 pown..kan membazir tu)..tp sbb anting2 tu comel sbb tu ktorg nak beli hikhikhik...
# ha...itu la flashback saya.
hakhakhakhak...kesimpulannyer...jangan la boros sgt..beli la benda yg penting2 jek..simpan duit weiii...nk beli jet pejuang nie..senang nk gi merantau..hahahahaha...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...