Followers

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 25 Mei 2011

~STudY laGi~


Yeeehhhaaaa..........
Seronoknyer...seronok ke????hikhikhik...11 Jun 2011 nie saya kena mendaftarkan diri saya untuk sambung study lik kat IPGM Kampus Tengku Ampuan Afzan...dapat la saya kembali mengimbas kenangan zaman jadi guru pelatih dulu..seronoknyer..cume yang tak berapa nak seronok sebab saya bertukar opsyen..tak dapat la jumpa kawan2 sekelas dulu..dorg tetap pilih opsyen yang sama..saya jek yang bertukar opsyen..saje je nak belajar benda baru hikhikhik...saya punyer class mungkin weekend jek tak macam abg saya time cuti skul ader class..ok la,x kisah pun..yg penting dapat kasi up saya punyer DG hehehehe...study 4 tahun..harap2 saya dapat la hbskan study saya nie...
go watie go..chaiyokkk...

0 000 yang rajin menaip:

Catat Ulasan

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

 

Key-Sah Are-Ku Ke??? Template by Ipietoon Cute Blog Design