Followers

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 18 Mei 2011

~zaMaN sekOLaH ReNDaH~


Bila saya berulang dr kampung ke sekolah pada waktu pagi saya kena bangun seawal 5.15 pagi..awalnyerr..bila dah selalu ngat berulang dari kampung tetiba teringat la plak masa sekolah rendah...masa tu saya bersekolah di Sekolah Toh Tandewa Sakti(STTS) Tapah,Perak...masa tu bangun nak g sekolah seawal 5.00 pagi..sekolah jauh sangat ka???g sekolah jln kaki ka??sume tu bukan..kitaorang g sekolah masa tu naik truck polis..dah la tu,truck polis tu gerak gie sekolah lbh kurg kul 6.30 pagi..bayangkan,punya la awal kami dh bangun utk menunggu truck kat MESS(tempat truck tu park) kul 5 lebih dh gerak dr umah..perhhh....nampak macam seorang murid yang sangat bersemangat nak sekolah..hakhakhak..padahal korg nak tahu nape saya gie MESS tu awal???sebab nak 'cop' tempat duduk..kdang2 ader ar lam 5 org je yg datang awl lam truck ford(truck utk bdk STTS) tapi tu pun kt dah x dapat tmpat duduk..sebabnyer,dorg yg dah dtg tu dh 'cop' tempat utk kwn2 dorg..bab tu la kna dtg awal..lau tak silap saya masa tu ader la lam 3-4 buah truck yg angkut budak g sekolah..yang saya ingt namanyer truck ford & truck tiga utk bdk STTS n SJKC..truck 1 utk bdk SRK 1 n SRK Dato Kelana..tapi bdk Dato Kelana kena tgu trip kedua bab trip pertama utk bdk SRK 1..lau budak Dato Kelana sama trip ngan kami kan bez,xpun 1 truck ngan kami lg best giler..tapi nape erk???(korang teka je la hakhakhak)..masa tu rasa seronok sangat bab ye la kan,dapat naik truck..walaupun kdang2 dapat duduk,kdang2 kena berdiri tp xpe..saya x kisah pun..yang penting saya dapat ke sekolah(cittt..ayat mcm budak rajin ke sekolah saja)hikhikhikhik...

*ha..itu la flashback saya..hikhikhik

0 000 yang rajin menaip:

Catat Ulasan

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

 

Key-Sah Are-Ku Ke??? Template by Ipietoon Cute Blog Design