Followers

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 12 Mei 2011

~HaRi GuRu MeNjeLma laGi~

 SelaMat paGi cikgu..
(ucap selamat ala2 upin ipin tau hikhikhik)

tiNGGaL bape haRi je lg nk smBut hari guru merangkap sambut bestday saya bab saya lahir pada 16 Mei gak..syok kan..tiap tahun org smbut bestday sy beramai2..hikhikhiktapi kat cni sy bkn nk story mory pasal bestday saya..sy nak story mory pasal persiapan nk sambut hari guru hari isnin nie...haRi selasa hari tu ader wat mesyuarat pasal nk smbut hari guru nie...dorg nk bebudak nie wat persembahan..guru yg kena handle..adoyaiii...ader 3 hari je lagi utk latih budak..nak wat psembahan ape ek..ingatkan sy sorg jek yg mind kering tp rupe nyer ckgu yg lain pown tgh dok ber pk2 gak nk watpe...sampaikan ader sorg ckgu tu nak suruh bdak djh 6 wat chicken dance..hakhakhak kelakar jek..x dpt saya bayangkan lau budak2 besar yg wat chicken dance..mest buruk bebenor rupe nyer hakhakhak 

Last2 kawan sy cakap " ala,ape ssh,ko srh je bebudak ko menari..wat la lagu kalau berpacaran tu..kan bez"..mula2 pk mcm x sesuai jek tp kwn saya ckp.ala,kt cume nak meriah jek...nk enjoy jek..hanya utk suka2..ermmm..tol gak kan..spnjang hr asyik strezz blajo jek,nie la masanyer utk bebudak nie enjoy..last2 saya pun bt la latihan lagu kalau berpacaran..x tahu la nant dorg dpt wat ke x ms hr isnin nant..lau setakat latihan sampai hari nie tadi macam ok jek..bebudak nie mmg enjoy giler..lau bab menari bebudak saya nie mmg suka ngat..gedix semacam jek dorg hahahahaha...

harap2 sumenyer akan berjalan dengan lancar hari isnin nanti...hehehehe pada sume cikgu2 SKJ 23,selamat melatih budak2 ye...yg penting kita ENJOYYYYY!!!!hikhikhik
 

0 000 yang rajin menaip:

Catat Ulasan

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

 

Key-Sah Are-Ku Ke??? Template by Ipietoon Cute Blog Design