elo my frenz..

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 9 Mei 2011

~KaDanG2??~

KaDanG2????

pelik plak N3 saya neh..hehehe...
kadang2..ayat yg slalu gak kt dengar...hari nie saya nk berpuisi kadang2(mcm hendustan la plak hikhikhik)
kaDaNG2...sy rs hepi sbb sy ada family yg sayang kat saya wpun kdang2 sy nie agk degil ckit hikhikhik
kaDaNG2...sy rs sedih sbb sy terpaksa tinggal sorg2 je..x mcm adk beradik yg lain sume dh ader insan tersayang yg sntiasa menemani mereka...
kaDaNG2...sy rs pelik kenapa sy msh blm lg menemui insan yg benar2 sayangkan sy selain family sy..
kaDaNG2..sy rs sy mmg sdh menemui seorg yg sy sayang tapi knapa hubungan kami jd mcm nie????sunyi sepi tidak seperti org lain...tp xpe..sy kena bsabar n sntiasa faham dgn kerjaya dia....

kaDaNG2...terasa gak nk ***** diri bl rs sgt tertekan..byk sgt mslh..tp bl fikir smula,bnda tu xde faedah pown...Tuhan marah hehehehehe
KaDaNG2...sy rs drpd ***** diri,bia la tuhan bg sy ilang ingatan..sekurang-kurangnyer saya akan lupa semua perkara yang dah berlaku.terutama kenangan yg x bez n bez tp skrg x bez(ape la,ayt belit2 hehehe).apabila tersedar dr koma ape yg saya nak ingat hanyalah family saya dan kerjaya saya...hanya ingt benda yg penting shj...
KaDaNG2......




#semua ini hanyalah rekaan semata-mata..tiada kena mengena sama ada yang hidup atau yang telah meninggal dunia..peace no war...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...