Followers

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 21 September 2011

~aRghhh..caLaR!!!!~


arrgghhhh...tensennyer saya...pagi2 dah tensen...mane x tensennyer..pagi2 dah calar dah kete saya..pagi tadi gi kedai jap bab nak beli ubat...kuar dr kedai tu sy reves la kete saya,x tau plak kat belakang tu ader motor,sy pun reves..reves..dan reves...sensor tu plak pelik..lau burung melintas,kelawar melintas kat blkg bukan main kuat lagi bunyi nyer...tapi tadi,ader motor kat blakang,sensor tu bunyi ckit2 jek..hanginnyer saya....bila sy reves,tgk jek kat cermin blkg,tgk2 ader motor...habis calar ckit kat bumper blakang...walaupun ckit,tapi tetap nampak bab kete saya kaler itam....adoyaiiiii...geramnyerrr....tapi takpe...jiran saya yang baik tu cakap,petang nie nant calar tu mest ilang..x tau la dia nak buat ape..harap2 btl2 ilang la calar tu...hukhukhukhuk....


0 000 yang rajin menaip:

Catat Ulasan

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

 

Key-Sah Are-Ku Ke??? Template by Ipietoon Cute Blog Design