elo my frenz..

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 29 September 2011

~PoLiHedRa~

Polihedra..nie pown asignment Literasi Nombor gak...Task 2...kena wat Polihedra..mcm teselasi,sy pown x tau ape maksud polihedra..sekali lagi sy meringan2kan jari nie utk search Mizz Google...

nak wat polihedra nie kena pandai bab2 lipat melipat..so,mula2 korg g la praktikkan dengan melipat baju kat umah ye..jgn malas2...hehehehe polihedra nie lebih kurang cam origami gak cume polihedra nie lebih kpd Matematik,origami lak lebih kpd Pendidikan Seni Visual...jom layan gmbar2 nie...

 nak wat tu saya search kat you tube dulu..kat ctu ader cara2 nak wat polihedra..

 kertas warna tu lipat2 jadi cmnie....

 pastu kita selit2 je ngan kertas2 yg lain,nant akn jd la polihedra yang senang nie..

tapi x berapa kemas sgt nie..biasa la..saya nie lau bab2 melipat2 nie mmg x minat..kikikikikiki..

nie la hasil yg group sy wat...ambik yg Izyana buat sbb dia wat cantik dan kemas..

sentuhan terakhir..polihedra yg kecik2 tu kitaorg tmpal sekali..baru la ader seni ckit hehehehehenie la hasil group saya,Una n Yana..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...