Followers

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 19 September 2011

~JiRaN yaNg BaiK~


seronok dok kat cni...sebab saya ader jiran yang baik...bila petang leh kua borak2,ngangkung2(a.k.a ngumpat kikikiki), men basikal, men ngan baby jiran..seronok sangat...lau xtvt ngangkung tu mmg dr sekolah lagi memang slalu diamalkan cuma saya tu je yang kadang2 kurang ambik port bab tu dorg cakap saya nie astro oasis.selalu jek lambat dpt berita hikhikhik..ader yg jd astro awani,astro prima,astro ria...hikhikhikhik
lam waktu saya tengah sibuk2 ngan asgnment neyh,ader jiran yang baik aty bg pasword wireless nyer...sbb kat cni lau petang masuk ke malam line berukband CELCOM memang teruk...cume ptg tadi jek..agak pelik gak bab dalam ujan lebat tu tetiba line berukband jadi biru..dapat 3G..tp bila ujan dh reda,ilang plak line.kembali ke GPRS n asyik tersedak2...hampeh...
ape2pun saya rasa seronok sangat dengan kejiranan yang saya ader sekarang nie...tapi tahun depan x dapat la camni lagi bab ramai jiran nie yg akan bertukar n berpindah rumah..ye la kan,rumah guru yang kami duduk nie agak usang n lama sangat..agak kurang selesa sebenarnyer....tp demi berkhidmat utk anak bangsa,duduk je la kat umah nie...
ape2 pown...enjoyyyyy....
 

0 000 yang rajin menaip:

Catat Ulasan

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

 

Key-Sah Are-Ku Ke??? Template by Ipietoon Cute Blog Design