Followers

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 26 September 2011

~Suke MeLukis???~


suka melukis??ye ke???sebenarnyer saya tak suka la melukis nie..sebab saya bukan pandai pown bab melukis nie.lukis bodo2 tu boleh la...yg simple2 jek pandai la...tp yang sy sedang lukis nie asignment Pendidikan Seni Visual saya...sume nyer disebabkan tugasan nie la:
KERJA PPG No. 3 (individu) :

Sediakan buku skrap bersaiz B4.

Hasilkan lukisan yang bertemakan perkara-perkara yang terdapat di dapur (5 jenis alam benda/5 jenis alam semulajadi).

Gunakan teknik lukisan sahaja tetapi boleh menggunakan pelbagai jenis alatan spt pensil, pen, dakwat, arang dsb.

Untuk 1 subjek anda digalakkan mengkaji/menggunakan satu alatan sahaja dengan memasukkan asas seni reka di dalam hasil kerja anda.
 ha...disebabkan nie la saya giler melukis..bayangkan,kena siapkan 10 lukisan..tak tau la jadi ape lukisan saya nant..hukhukhuk...takut saya lukis epal,tp org nampak cam guli..saya lukis pinggan org ingt kuali astro..hakhakhak...ape2 pown,usaha tangga kejayaan...
 go oyuki go..caiyookkk... naega noryok hakessemnida(saya akan berusaha-korea)!!!

0 000 yang rajin menaip:

Catat Ulasan

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

 

Key-Sah Are-Ku Ke??? Template by Ipietoon Cute Blog Design