Followers

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 12 September 2011

~LayaNg2 TerputuS taLinyer~

akhirnyer...keputusan telah dibuat....berpisah adalah jalan yang terbaik..walaupun berat aty saya nak melepaskan awak tapi xpe la...bak kata lagu ukays "melepaskan mu kerana terpaksa"...
saya sedar,saya x sepadan dengan awak...saya x cantik mcm perempuan2 yg lain...saya tak secantik bekas2 makwe awak yang lain...cume saya terkilan sebab saya tak tau ape punca perpisahan kita..awk hanya membisu n menyepikan diri selama 8 bulan nie..saya dh cuba untuk memahami awak,cuba untuk bersabar dengan awak tapi last2...ermmm....xpe la,sy terima je la sume nie..mungkin tiada jodoh antara kita..mungkin ader hikmah di sebaliknya kan...ape2 pown,thanx...saya doakan awk bahagia selamanyer...
 

Key-Sah Are-Ku Ke??? Template by Ipietoon Cute Blog Design