Followers

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 19 September 2011

~x tdo lagi??~

arrrgghhhh...tensennyer....


lau DULU jadual tdo saya,kul 9 stgh paling awal..n kul 10.30 paling lewat...TAPI...SKRG NIE..lau saya tdo kul 12.00 tu dh kategori awal n kul 3.00 pagi tu kira lewat...cmner leh btukar jadual tdo neyh??sumenyer berpunca dr benda alah nie la..ASIGNMENT....arrgghhh..tensen nyer saya....nape la asgnment nie dtg skali banyak...macam cendawan tumbuh selepas ujan..cendawan yg kaler putih yg byk tmbuh kat tanah tu..kulat tahun(lam bahasa semelai)...ikutkan aty rasa malas jek sy nak teruskan pengajian saya nie...adooiii aiii....keje kat sekolah pown dh makin bertambah nie...nie plak ditambahkan lagi ngan asignment nie...pening nyerrrr.....


lau dulu tempat tido saya lam bilik tapi skrg nie dh kat luar dh..ader kalanya tertido depan lappy..huh...ciannyer saya hahahaahaha..harap2 cepat la masa 4 tahun nie berlalu...x sanggup lau hari2 cmnie..ermmm.

ppsssstttt...ok,dh hbs merepek,masa tok sambung wat asgnment hehehehhehe

 

Key-Sah Are-Ku Ke??? Template by Ipietoon Cute Blog Design